دومین دوره انتخابات شورای اجرایی شعبه مشهد برگزار شد

دومین دوره انتخابات شواری اجرایی شعبه مشهد پنج شنبه ۳۰ دی ۹۵ از ساعت ۱۸ الی ۲۱ در سالن اجتماعات مجمع عالی حکمت اسلامی شعبه مشهد برگزار شد.
در این جلسه پس از ارایه گزارش توسط دکتر سید عباس صالحی مدیر و دکتر جهانگیر مسعودی معاون آموزشی و پژوهشی  شعبه مشهد از فعالیت های دوساله شورای اجرایی اول، با استقرار هیئت رئیسه جلسه انتخابات، برنامه رای گیری و انتخابات برگزار و پس از پایان رأی گیری آقایان جهانگیر مسعودی ، عباس جوار شکیان، سید مجید میردامادی و سید مجید ظهیری به عنوان چهار عضو شورای  اجرایی شعبه مشهد از سوی اعضای حاضر در جلسه انتخاب شدند، همچنین آقای غلامرضا جلالی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
بر اساس ماده ۷ آیین نامه تاسیس و راه اندازی شعبه مجمع عالی حکمت اسلامی ، شورای اجرایی شعبه مرکب از ۷ نفر  از اعضای پوسته – که قبلا عضویت آنها به تصویب هیئت مدیره مجمع عالی رسیده است – می باشند که ۳ نفر  توسط هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی و ۴ نفر با رأی اعضای پیوسته  همان مرکز به مدت ۲ سال انتخاب می شوند. احکام اعضای شواری اجرایی توسط رئیس هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی به مدت ۲ سال صادره می شود.
در ابتدای این مراسم آیت الله سید محمد غروی از اعضای هیئت موسس و هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی با بیان روایتی به تشریح روش اهل بیت علیهم السلام در چگونگی برخورد با دیگران ، پرداختند.
حجت الاسلام و المسلمین معلمی نیز ضمن تشکر از مدیر و اعضای شورای اجرایی و اعضای پیوسته شعبه مشهد، به بیان برخی برنامه ها و اقدامات مجمع عالی و اهداف در راه اندازی شعب پرداختند.
در پایان این جلسه  از مقام علمی و حکمی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عزیزالله فیاض صابری اجلال بعمل آمد و احکام مدیر و اعضای منصوب هیئت مدیره تقدیم شد.