بازدید محمدباقر خراسانی از خبرگزاری حوزه

در این دیدار مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: بحمدلله مجمع عالی حکمت اسلامی با بهره مندی از ۱۲گروه علمی و با حضور چهره های برجسته و شاخص حوزوی موفق به برپایی بیش از یک هزار و ۳۱۳ جلسه و نشست علمی شده است.

محمدباقر خراسانی عصر امروز در نشستی با سردبیر و دبیران رسانه رسمی حوزه که در حاشیه بازدید از این رسانه انجام شد، اظهار داشت: ضرورت و تأسیس خبرگزاری مزّین به نام مبارک حوزه های علمیه، امری ضروری بود که بحمدلله با درایت بزرگان حوزه زمانی همچو نهالی غرس شد و امروز به شجره طیبه ای در دامان حوزه های علمیه رشد و تنومند شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: کادرسازی رسانه ای گام بسیار مهم و ارزشمندی است که رسانه رسمی حوزه به منظور اطلاع رسانی از فعالیت های اجزاء و بدنه حوزه های علمیه در اقصی نقاط کشور نسبت به آن اهتمام دارد؛ این اقدام را به فال نیک می گیریم؛ چراکه مجموعه های حوزوی بیشترین فعالیت را دارند اما متاسفانه خروجی چندان رسانه ای ندارند و لذا همیشه از سوی عده ای ناآگاه متهم به کم کاری هستند.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی افزود: امروز نه تنها جهان اسلام بلکه همه امت ها تشنه شنیدن و چشیدین معارف اسلامی هستند و این رسانه حوزه است که می تواند در این میان با تکیه بر مجموعه های ارزشمند علمی و پژوهشی حوزوی نقش و اهمیت بسزایی را در این میان ایفا کند.

وی به برگزاری ۹۰ نشست علمی یک و نیم روزه توسط این مجمع اشاره کرد و گفت: با توجه به دغدغه دوستان مان در اقصی نقاط این عالم خاکی برای دستیابی به منابع اصیل اسلامی، تاکنون سعی بر آن شده است که تمام این نشست ها را به صورت پخش زنده و بر بستر فضای مجازی برای بهره مندی بیشتر علاقه مندان معارف اسلامی در اقصی نقاط دنیا به نمایش قرار دهیم و بحمدلله توفیقات ارزشمندی نیز حاصل شده است.

خراسانی در ادامه از برگزاری دهمین اجلاس سراسری اساتید مجمع عالی حکمت اسلامی در آبان ماه خبر داد و افزود: با توجه به منّویات مقام معظم رهبری و برخی از بزرگان حوزه، فعالیت های خوبی در عرصه “فلسفه کودک” با حضور اساتید ممحض و متخصص کار شده است و امید داریم تا پایان سال چندین کار و طرح به صورت نهایی ارائه گردد.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: بحمدلله مجمع عالی حکمت اسلامی با بهره مندی از ۱۲ گروه علمی و با حضور چهره های برجسته و شاخص حوزوی موفق به برپایی بیش از یک هزار و ۳۱۳ جلسه و نشست علمی شده است.