دیدار جمعی از اعضای هیئت مدیره با نماینده ولی فقیه در استان فارس

جمعی از اعضای هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی و اعضای شواری اجرایی شعبه شیراز شنبه ۲۶ تیر۹۵ با آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار کردند.
در این جلسه آیت الله ایمانی با اشاره به پیشینه وضعیت حکمت اسلامی در شیراز، خواستار توجه و کمک جدی مجمع عالی حکمت اسلامی در احیاء حکمت در شیراز شدند. آیت الله دکتر احمد بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری و مدیر شعبه شیراز مجمع عالی حکمت اسلامی بر ظرفیت های موجود در شیراز تاکید کردند و خواستار برنامه ریزی مناسب برای اجرای برنامه ها شدند.
آیت الله غلامرضا فیاضی رئیس هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی نیز با تشکر از آیت الله دکتر احمد بهشتی در پذیرش مدیریت شعبه شیراز و آیت الله ایمانی در پیگیری و جدیت در راه اندازی شعبه  مجمع عالی حکمت اسلامی در شیراز، به اهداف و برنامه های مجمع  اشاره نمودند و بیان داشتند یکی از مهمترین کارهایی که  در مجمع عالی حکمت اسلامی صورت می گیرد دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه است که در واقع تحقق منویات مقام معظم رهبری نسبت به راه اندازی باشگاه علوم عقلی، می باشد.
آقای فیاضی توجه بر فضای علمی در مجمع عالی حکمت اسلامی تاکید کردند و گفتند: بنای ما بر این بوده و هست که همه اساتید و فضلاء را دعوت کنیم و از همه آنها استفاده کنیم حتی دوستانی که اختلاف مبنایی با ما دارند نیز از آنها دعوت بعمل آید.
در این جلسه مقرر شد نسبت به تامین و تجهیز دفتر شعبه شیراز مجمع عالی حکمت اسلامی اقدامات لازم از سوی نماینده ولی فقیه در استان فارس صورت گیرد.