سومین شعبه مجمع عالی حکمت اسلامی در شیراز افتتاح شد.

در آستانه ماه رجب المرجب و میلاد با سعادت امام محمدباقر علیه السلام شعبه شیراز مجمع عالی حکمت اسلامی پنج شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ با حضور جمعی از اساتید، فضلا و مسئولین شیراز افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه شعبه شیراز که جمعی از مدیران فرهنگی و اجرایی استان فارس و شهر شیراز حضور داشتند، ابتدا آیت الله حاج شیخ لطف الله دژکام نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز طی سخنانی به اهمیت علوم عقلی و حکمت اسلامی پرداخت و با توجه به پیشینه بسیار درخشان استان فارس و شهر شیراز در زمینه حکمت اسلامی، خواستار احیاء این پیشینه با حضور اساتید و فضلای حکمت دوست در برنامه های شعبه شیراز شدند.

در ادامه آیت لله سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و عضو هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به جایگاه و ثمرات عقل از دیدگاه ائمه معصومین، گزارشی اجمالی از فعالیت و برنامه های مجمع عالی حکمت اسلامی ارائه کردند.

ایشان خواستار حضور جدی اساتید و فضلای حوزه و دانشگاه در برنامه های شعبه شیراز شدند و بیان داشتند:

باید برنامه هایی در تبیین جایگاه واقعی حکمت اسلامی صورت گیرد و مقابله با جریان های اغراض فکری و اعتقادی برنامه های مدون و مشخص داشته باشید و بتوانید جایگاه واقعی حکمت را در فارس احیاء و معرفی نمایید.

در پایان این مراسم ساختمان شعبه شیراز با حضور اساتید ، فضلا و مسئولین فرهنگی و اجرایی  مورد بهره برداری قرار گرفت.