حضور مجمع عالی حکمت اسلامی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

مجمع عالی حکمت اسلامی برای اولین بار در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که از ۲۵ شعبان المعظم تا ۲۵ رمضان المبارک در مصلی تهران برگزار می‌شود، حضور پیدا کرده است.
مجمع عالی حکمت اسلامی در بیستمین نمایشگاه، فعالیت گروه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی، محصولات صوتی و تصویری، خبرنامه، کتب منتشره، بانک اطلاعات پایان نامه‌های حوزوی علوم عقلی، فعالیت‌های قرآنی خود در بُعد آموزشی و نشست‌های علمی و … را عرضه نموده است.
برگزاری ۷ نشست تخصصی با موضوعات مختلف و با استفاده از کارشناسان مجرب از دیگر برنامه‌های مجمع عالی در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن است، همچنین مجمع عالی حکمت اسلامی با برگزاری ۵ نشست تخصصی در بخش تحول علوم انسانی نمایشگاه قرآن، در بُعد علمی این بخش نیز حضور فعال پیدا کرده است.
عرضه و فروش برخی از محصولات صوتی و تصویری مجمع عالی حکمت اسلامی که مرتبط با تحول علوم انسانی می‌باشد از دیگر اقدامات مجمع عالی در همکاری با بخش تحول علوم انسانی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می‌باشد. به لطف خداوند در آغازین روزهای فعالیت بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم استقبال بسیار مناسب از غرفه و محصولات مجمع عالی حکمت اسلامی صورت گرفته است.